Czas realizacji zlecenia copywritera. To nie bieg na setkę!
Standardowy tekst na 2500 zzs, o trudności artykułu specjalistycznego, to czas oczekiwania około 7 dni. Krótszy tekst blogowy na 2000zzs, to 3 dni. Teksty na konkretną stronę internetową uzależnione są od jej rozmiarów, jednak praca nie powinna przekraczać 14 dni. W praktyce praca copywritera to rów…
Read MorePomagam w tworzeniu własnych treści, czyli… czym jest ghostwriting!
Czasem jest tak, że masz pomysł na książkę, e-booka czy każdą inną publikację, jednak życie za bardzo cię przytłacza swoją codziennością. Czy brak możliwości ma być wykluczeniem z twórczego przelewania swoich myśli? Oczywiście, że nie! Pomoże ci w tym ghostwriter, czyli również ja.
Read MorePo czym poznać dobrego copywritera?
Ponoć dobry copywriter napisze tekst o wszystkim. Na dodatek zrobi to w błyskawicznym tempie, oddając zlecenie jeszcze tego samego dnia. Co jeszcze? Tekst będzie unikalny, a jednocześnie bardzo tani. Jeżeli czytasz taką ofertę, nie licz na wysoki poziom zamówionych artykułów. Dlaczego?
Read MoreCopywriter — czyli właściwie kto?
Kiedy mówię nowo poznanym znajomym, że jestem copywriterem, zwykle w zamyśleniu kiwają głowami, by po chwili zapytać: “…ale to znaczy, że co robisz?” Zazwyczaj odpowiadam, że piszę teksty na zlecenie. Jednak ta wypowiedź rzadko kiedy jest satysfakcjonująca. Kim właściwie jest copywriter?
Read More